INFO

Bezorging

We houden je graag op de hoogte van jouw bestelling. Je ontvangt per e-mail de volgende updates:
 

  • Je hebt een bestelling geplaatst. Binnen een uur ontvang je een bestelbevestiging en we gaan direct voor je aan de slag.

  • Zodra jouw bestelling is ingepakt en naar je onderweg is, ontvang je van ons een track & trace code waarmee je de status in de gaten kunt houden.

  • Zodra de bezorger met jouw bestelling onderweg is, geven we je een seintje zodat je al bijna van jouw heerlijke product kan gaan genieten.

  • Nadat we je bestelling hebben bezorgd, ontvang je ook hiervan een bevestiging.

 

We wensen je alvast heel veel plezier met je product.

Retourneren

Jouw retourzending begint met het aanmelden van jouw terugzending. Je kunt via de mail eenvoudig aangeven welk product je terug wenst te sturen. Je ontvangt vervolgens een e-mail met instructies en jouw retourlabel.

Jouw retourlabel print je uit en plak je op de doos, in de doos stop je het formulier waar je op kunt aangeven welke producten je retour stuurt. Zorg er uiteraard wel voor dat geretourneerde producten voldoen aan onze retourvoorwaarden.

In jouw retourinstructies vind je welke bezorgdienst jouw bestelling naar ons terug stuurt. Meestal kun je via de website van de bezorgdienst eenvoudig een locatie in de buurt vinden waar je jouw retourpakket kunt afgeven.

Betalingsmogelijkheden

  • iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank

  • PayPal: met het gemak van jouw PayPal account

  • Creditcard: met jouw VISA, Mastercard of American Express